VIP

Kvällen tillbringades på Indiskas butiksinvigning i Gallerian med Linea, Sallo och Rebecca. Jag kände mig som världens kändis när dom innan oss i kön inte stod på listan, heh. Det bjöds på indisk plockmat som var så himla god, och goodibags om man köpte något, vilket jag såklart gjorde. Tog dock inga bilder, så här har ni en bild som Sallo tog innan vi åkte hemifrån. Sen måste jag bara be er om en sak. GILLA MIN KOMMENTAR HÄR, OM JAG VINNER LOTTAR JAG UT 3 PAR URBANEARS.
Förresten, efter jul lovar jag att göra mer än ett inlägg dagligen. Hinner inte med sånt nu, när skolan dödar mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vilken fin blogg du har, och dina kläder med!

2011-11-24 @ 13:25:36
URL: http://puttetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0