WISHLIST

Fick en kommentar där någon undrade ifall jag kunde göra en lista med saker som man kunde önska sig i födelsedagspresent vilket var perfekt eftersom jag fyller år rättså snart (eller ja, två månader..). Så here you go!
Iphoneskal från Marc By Marc J. Parfym i doften Mister Marvelous från Byredo. Plånbok från Acne. Nagellack i färgen Pèridot från Chanel. Vit blus från ZARA. Polaroidkamera från UrbanO. Kashmirtröja från Equipement. Och sist men inte minst, det jag kommer önska mig, ett rött armband från Balenciaga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva "SjungandeMamman"

Vad roligt att du är med och tävlar hos mig!

Ps. Vitamin C Boostern är ett pulver som blandas med din egen kräm för att ta korrigera huden :D

Ha en fin vecka!

2013-01-27 @ 22:14:24
URL: http://www.sjungandemamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0