WEEKEND

Denna helg har varit superbra, men väldigt stressig.
I fredags efter skolan mötte jag och Rebecca upp gamla gänget+ Clara och satte oss på ett fik en stund, och på kvällen blev det najs häng hemma hos Sallo. Dagen efter jobbade jag på Majito vilket var ännu roligare den här gången eftersom jättemånga kom och hälsade på! Kerstin stannade kvar till stängningen och vi åkte sedan hem till Hanna där hela Jarlagänget åt middag och hade en riktigt mysig chillkväll. Idag åt familjen lunch på Wagamama eftersom min lillbror fyllde år idag och resten av dagen har jag pluggat, usch. Här kommer lite bilder från igår kväll lånade av Hanna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Vilka härliga bilder! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-10 @ 21:34:12
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0