DAILY

Haha, Hanna la på ett filter som man så blev brun som en pepparkaka på de här bilderna.
 
Sista plugg-sessionen på länge (eller ja.. på en vecka i alla fall) ägde rum idag. Jag, Leslie, Kerstin, Maja och Otto satt kvar och pluggade i skolan till klockan halv sju. Nu ska jag fortsätta lite till och förhoppningsvis går provet bra imorgon. Efter det är jag i princip fri!
Förresten! Fick ett väldigt bra sms idag om att jag ska på anställningsintervju på Majito på onsdag, blev superglad!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag trodde du redan fått jobbet?????

Svar: jaaa typ, men då var det lixom lite testgång för att se att allt gick bra oxå :)))) but now I'm sure it's mine!!
None None

2013-10-21 @ 21:08:17
Postat av: Mikaela

Btw jag måste va din "topp-kommentator" :))) xD

2013-10-21 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0