HELLO MAJA

En blogg, en Oliviahen, en kärlek....Och nu, en gästblogg!
 
 Maja heter jag! Jag sitter för tillfället i skolan med en härligt fluffig Olivia brevid mig, som precis fått en fin fläta. Jaaaaapp, klart vi har håltimme. Så helt klart ett gyllene ögonblick för mig att titta in här och säga hej! 
Olivia och jag har idag kännt varandra i precis 5 månader, och 2 dagar. Alltså sedan första skoldagen! Olivia var till och med en av dem absolut första jag hälsade på, kärlek vid första ögonkastet <33333 .......Men hur som helst så kommer jag titta in här lite då och då i framtiden, så håll ögonen öppna! Tjohej tack för mig :))

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

fin!

2014-01-22 @ 15:26:28
URL: http://emmabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0