SVAR

Har fått lite frågor som jag inte hunnit svara på nu på senaste tiden, så here we go: 

Var får du all inspiration ifrån? Vad är dina inspokällor liksom?
Jaaa... alltså det är väldigt olika, men om du menar i klädväg och sånt skulle jag nog säga att jag inspireras mest av vänner, bloggar och pinterest, tidningar (typ ELLE) och av folk som jag ser på stan.
 
 
Vad ska du göra på nyår? Någon fest eller så?
På nyår åt jag först middag en del av gamla Brommagänget hemma hos mig, vilket bilderna jag la upp i förra inlägget kom ifrån. Sedan åkte ungefär hälften av oss till Hanna där det var Jarlaplan-häng. Egentligen hade vi tänkt åka vidare till antingen en fest i Bromma eller på Söder, men vi kom fram till att det var bäst hos Hanna. :))
 
 
Var kommer ögonfransarna ifrån?
Eftersom jag är så orutinerad på allt som har med lösögonfransar köpte jag de första bästa, vilket blev H&M's. Dominos lösögonfransar som kom från Kicks var mycket bättre, så köp inte H&M's egna är mitt tips!
 
 
 
Kan inte du länka eller lägga upp receptet är du snäll?
Jo absolut, jag använde mig av det här recpetet, men bytte ut sukrinet mot sötströ (vilket är samma sak egentligen.. tror jag) och smöret mot kokosolja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0