W BE MINE

 
WILL BE MINE
 
                    WILL BE MINE 

Dessa prylar är jag 99,9% säker på kommer bli mina inom en snar framtid, äntligen dags för mitt efterlängtade Balenciagaarmband som jag tjatat, både på bloggen och tll vardags om i säkert två år nu, men aldrig tagit mig i kragen och köpt! Sen måste jag bara tipsa om "Chanel Coco Shine" som är som ett läppglans och läppstift i ett. Såg dem för första gången på flygplatsen i Geneve och ett i färgen BOY känns behövligt. 
 
Förresten...
Är supertaggad på att skriva och verkligen satsa mer på bloggen, men vad tycker NI är kul att läsa om? Har ni några tips på saker ni vill att jag ska skriva om eller borde jag dra igång en frågestund, videoblogga eller liknande? Skulle vara så glad för hjälp, puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh ja vad kul! Jag tycker om när du bloggar om ditt liv, speciellt vad gäller mode och livsstil men också om annat du ägnar dig åt. Vore kul med lite tankar och funderingar om olika saker, typ tips och framtid. Älskar din blogg!!!

2014-03-23 @ 20:45:51
Postat av: Victoria

Outfits, lite vardag och liknade collage som den här:) och mat haha, en blandning helt enkelt!

2014-03-23 @ 20:56:13
Postat av: leslie

skriv om mig

2014-03-23 @ 21:35:10
Postat av: Anonym

videobloggar! mer om din vardag, skolan, åaikter om saker och ting osv

2014-03-24 @ 20:48:11
Postat av: David

skriv om Leslie

2014-03-26 @ 14:09:22
Postat av: Anonym

Vart i från kommer solisarna??

2014-03-26 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0