FAVVOS

Eftersom jag inte riktigt kommer hinna blogga idag, tänkte jag länka er vidare till några av mina favoritbloggar som jag gjort ett litet inlägg om: 

Emma Elwin
Hon är nog den som toppar listan. Snygga klädval och dessutom är hon dödligt snygg hon med.
 
Carolines Mode/ STHLM streetsyle
 Vad folk går omkring i på stan är det som ger mig mest inspiration i klädväg, om ni känner som jag borde ni kolla in här.
 
Columbine Smille
No wordssss, önskar att jag hade hennes garderob!
 
Tommy Ton
En tumblr som jag älskarälskarälskar och som ingen mindre än fotografen Tommy Ton ligger bakom, om ni gillar dessa bilder kan jag ju tipsa er om Jak&Jil också.
 
Elin Kling
En riktig klassiker. Måste säga att Elin Kling är min största förebild inom mode.

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

så inspirerande personoer

2012-12-21 @ 11:32:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Elin

grymma allihopa!

2012-12-22 @ 23:39:55
URL: http://stylemefamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0