ÖNSKEINLÄGG: WISHLIST

Fick önskemål om att skriva en lista på saker jag/ man kan önska sig i julklapp, och självklart kan jag göra det!
 
WISHLIST MAKEUP
 
by oliviahenriksson 
 En sak som jag kommer önska mig i år är nytt smink, något som alltid behövs och är kul att få! Mina favoriter är MAC's concealer och cream rouge, Urban Decay's Naked Palette, Make up stores mascara och borstar, Ciatés nagellack och såklart Bare Minerals puder och bronzing powder.
 
WISHLIST: FAVS
 
by oliviahenriksson 
Självklart har jag kollat ut lite favoriter när det gäller kläder, accessoarer, skor och parfymer som jag verkligen vill ha och kommer önska mig. Detta måste ju dock inte ha med något i klädväg att göra utan kan istället vara en ny dator eller liknande, men mitt tips är att önska er jeansen ni kollat på länge, en klocka, ett par nya solglasögon eller en lite finare väska som ni vet att ni kommer använda länge.
 
 
 
 
WISHLIST: MAGAZINES
 
by oliviahenriksson
Sen kan man ju alltid önska sig en prenumation på någon tidning som man gillar. I mitt fall skulle det nog bli Elle, Bazar eller Vouge eftersom de tidningarna, enligt mig, är de som innehåller mest inspiration. 
 
Och om inget av detta skulle kännas på tapeten skulle jag tipsa om att önska sig antingen pengar- vilket alltid är en bra present, en resa för dig och din bästa kompis/ en av dina föräldrar eller ett presentkort på någon av dina favoritaffärer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0