FML

 
Okej, såhär ligger det till. Jag har taggat brommafest med både gamla bromma-järngänget och nya vrg-gänget hela veckan. Många skulle dit, festen hade tema och jag köpte en ny klänning, men såklart skulle något hindra mig från att gå dit.
Jag, Kerstin och Paula var på ICA tidigare idag och handlade för att vi skulle äta middag hos Kerstin innan festen, och det fanns smakprover i affären, och såklart tänkte jag "Varför inte!?" och inser sedan att just den biten som jag tog innehöll nötter (vilket jag är dödligt allergisk mot). Så efter att jag förstod vad jag hade gjort, sprang jag, jätteorolig, hem till Kerstin för att hämta min medecin som jag annars alltid bär med mig, för att sedan springa vidare hem till mamma och pappa som i värsta fall skulle behöva hjälpa mig. När pappa sedan ringde vårdcentralen erbjöd dom sig att skicka ambulans, men eftersom jag fortfarande kände mig hyffsat bra sa vi att det inte behövdes. Dom sa även att jag behövde uppsyn under hela natten, så nu väntar en kväll och natt hemma där mamma går in och kollar att jag inte svullnat upp till en boll en gång i timmen. 
Det värsta med detta är att jag inte fått någon reaktion än, och inte heller vet om jag kommer få någon. Därför känns det som jag ligger hemma helt i onödan och missar allt kul. 
Dock var mamma nere och köpte Phish food till mig för en timme sedan, vilket i alla fall hjälper lite grann (sket i detoxen ikväll). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0