DEPP

Är inne i riktig depp-period nu och behöver bara skriva av mig lite. Skolan har deppat ner mig, jag har gjort saker som jag ångrar och en tredje anledning till att jag är deppig när nog att det är så mycket pollen just nu, vilket jag alltid blir trött och ibland ledsen av eftersom jag är allergisk. Det enda jag vill nu är att få ett bättre självförtroende och välja rätt saker istället för fel, och på så sätt bygga upp ett bättre förtroende. Jag har viljan och orken att förbättra mig själv, vilket jag absolut ska ta tag i nu, och mitt mål är till att i sommar, ha uppnått just detta. Ett bättre självförtroende, inte vara så pessimistisk som jag är och att visa att jag kan ta ansvar bättre än vad jag har gjort hittills. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0